מן העתונות - סקירה של המכללה במאקו: "האיפור הוא חלק בלתי נפרד מעור הגוף שלי"

 
מתוך הכתבה שפורסמה בעמוד הראשי של אתר מאקו בערב חג הפסח: 
 
כבר כמה שבועות שאנחנו בבית בטרנינג, עם שיער לבן וציפורניים מתקלפות, ופייר? התחלנו להתגעגע לג'ינס, לסידור השיער ולמסקרה. בשביל הנשים הבאות, שכולן תלמידות בבית הספר לאיפור של מיכל אברהמי, יום-יום ללא איפור וטיפוח הוא ממש אתגר, והן מודות שבימי שגרה קשה מאוד לתפוס אותן מחוץ לבית ללא איפור. לשמחתנו הן הסכימו להראות לנו איך הן נראות בלי ועם איפור (לטעמנו – יפות ככה או ככה!), ולספר לנו קצת כמה ולמה טיפוח ויופי חשובים להן.

לבנה פז, בת 65

"אני לא כל כך מרוצה מאיך שאני נראית והייתי שמחה לעשות כמה שינויים. אני משקיעה בשביל עצמי, בעיקר. אני מרגישה שמחה יותר כשאני נראית טוב יותר. אין מצב שאצא מהבית לא מאופרת, אפילו אם אני הולכת רק לעשות ספורט".
 

ברוריה שריר, בת 65

"כשאני נזכרת בתקופה הארוכה בה לא הרגשתי צורך להתאפר, אני לא מרגישה מרוצה במיוחד מאיך שאני נראית היום. בשנים האחרונות, כשאותות הגיל החלו להיקרות בפניי, התחלתי להתאפר. כשאת מטפחת את עצמך את מרגישה טוב יותר עם עצמך, הביטחון העצמי שלך עולה, האנרגיות עולות ומצב הרוח משתפר. יש לזה השלכות על התיפקוד הכללי בבית ובחברה. כשאני מאופרת אני מרגישה רעננה, שמחה ומלאה באנרגיות שדוחפות אותי לעשייה. בימים האלה אני רוב הזמן בבית ונוח לי להסתובב בלי איפור, אבל בימים רגילים אני משתדלת להתאפר כל יום. אני לא מתאפרת רק אם אני יוצאת להליכה או לבקר חברה טובה שמכירה אותי היטב".

 

סמדר תורג’מן, 56

"אישה שנראית טוב גם מרגישה טוב, זה מעלה את הביטחון העצמי. אני מאוד אוהבת את עצמי והאיפור גורם לי להרגיש בריאה, לחייך לאנשים ולא להיות ממורמרת. ביום-יום אני מתאפרת מעט למראה טבעי ועדין. לעולם לא אצא מהבית ללא איפור".

אורנית בר, בת 68

"איפור הוא חלק מחיי מרגע ההתעוררות בבוקר. אני מאוד אוהבת את עצמי כמו שאני, אבל מאז שאני נערה מאוד חשוב לי לשמור על מראה רענן לאורך כל היום. האיפור והטיפוח נותנים אנרגיה ומכניסים חיים, צבע וזוהר לפנים ולנפש, וגורמים לי להרגיש מטופחת, מסודרת, מחוזרת וצעירה. אני מתאפרת מדי יום ביומו. לעיתים רחוקות מאוד אצא מהבית ללא איפור, רק אם אני הולכת לטיפול פנים שמצריך זאת".

דניס לוי, 49

"הניראות מאוד חשובה לי. כשאני מטופחת ומאופרת אני מרגישה הכי יפה וזה תורם למצב הרוח המרומם שלי. האיפור הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי, ואני לא יוצאת מהבית לא מאופרת. אולי כשאני הולכת לים".

דניאלה מיוניץ, בת 45

"אני אוהבת את איך שאני נראית, אבל אני בכל זאת מתבגרת, יש סימני גיל ותמיד אפשר לשפר את המראה. אני מתאפרת כמעט בכל יום בצורה עדינה, ויוצאת מהבית בלי איפור רק לפעמים".

מיכל אברהמי עצמה, שהייתה דוגמנית עבר וכיום בעלת מכללה לאיפור, נותנת דגש משמעותי מאוד לטיפוח. "מבחינתי כל אישה באשר היא צריכה להיות אסתטית, נקייה, לבושה ומאופרת יפה", היא אומרת. "אני אוהבת את עצמי כמו שאני, ובמידה ומשהו היה מפריע לי הייתי מתקנת, אני לא מפחדת מפרוצדורות כירורגיות. אני משקיעה בעצמי כדי להיראות טוב, אך ורק לעצמי לתחושותיי בלבד. האיפור הוא חלק בלתי ניפרד מעור הגוף שלי ואני מתאפרת כל יום, בלי קשר לאם אני יוצאת או נשארת בבית. גם בזמן הבידוד בבית עם הקורונה אני מאופרת מלא".